חדשות

התחזה לרופא וגנב כרטיסי אשראי בבית חולים בירושלים

החשוד, תושב בית לחם, ניסה לסחוט את הוריה של מטופלת לאחר שגנב ממנה את מכשיר הסלולר וכרטיסי אשראי | המשטרה איתרה את החשוד והוא הובא למעצר

מעצר על ידי המשטרה (צילום: אילוסטרציה)

תושב בית לחם, בן 26, שהתחזה לרופא בבית חולים בירושלים, חשוד שניסה לסחוט הורי מטופלת, ממנה גנב מכשיר סלולרי וכרטיס אשראי במהלך סוף השבוע. שוטרי משטרת מוריה של מחוז ירושלים הוזעקו למקום לאחר שקיבלו דיווח ממחלקת הביטחון של בית החולים על מקרה גניבה ואיומים כלפי מאושפזת.

בבירור עלה כי החשוד נכנס לבית החולים והציג תעודת זהות מזויפת על מנת לקבל טיפול בבית החולים. בפרק הזמן הקצר בו שהה בבית החולים גנב ממטופלת מכשיר סלולרי, כרטיסי אשראי וכרטיס קופת חולים.

הוא יצר קשר טלפוני עם אמה של המאושפזת באמצעות המכשיר של הבת, הציג את עצמו כרופא וציין כי בשל החמרה רפואית נדרש ניתוח ולכן עליה לתת לו את פרטי מספר תעודת הזהות והסיסמה של כרטיס האשראי של הבת לצורך תשלום על הניתוח.

בנוסף, על פי הדיווח, דרש החשוד כסף תמורת המכשיר הסלולרי ואיים לפגוע בבת המאושפזת אם לא ישתפו עימו פעולה. נסיונותיהם של הורי המאושפזת להניאו, תוך התחייבות לפגוש אותו במתחם בית החולים ולשלם לו כמה מאות שקלים, נתקלו בתגובה שהוא אינו "פראייר". ההורים דיווחו למאבטחי בית החולים שהציבו שמירה על הבת המאושפזת עד לאיתורו של החשוד במעשה על ידי השוטרים.

בעזרת שירותי איתור המכשיר עלה כי הוא שוהה באזור העיר העתיקה. תמונתו הופצה על ידי כוחות המשטרה הפרוסים בשטח ושוטרי יס"מ ירושלים איתרו את החשוד בעיר העתיקה. בחיפוש בכליו, אותרו מכשיר הפלאפון, כרטיסי אשראי וקופת חולים שנגנבו מהמאושפזת. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת מוריה ומעצרו הוארך במהלך סוף השבוע בבית המשפט במספר ימים. חקירת המשטרה נמשכת.

נושאים קשורים:  מעצר,  בית חולים,  סחיטה,  משטרת ישראל
תגובות