מינויים

מנהל חדש למלר"ד מרכז רפואי צפון

ד"ר מערוף מוסא, מומחה ברפואה פנימית וברפואה דחופה, מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים

ד"ר מערוף מוסא, מנהל המלר"ד במרכז רפואי צפון. צילום: דוברות ביה"ח

מינוי חדש במרכז רפואי צפון-פוריה: ד"ר מערוף מוסא מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר ערן טל-אור שעזב לפני כשנה ואת ממלא מקומו ד"ר פואד עבד אלהאדי.

ד"ר מערוף נולד בעכו, הוא בן 43, אב לשלושה ילדים ומתגורר בג'דיידה. הוא התמחה ברפואה פנימית בבית החולים בני ציון וברפואה דחופה ב"בני ציון" ובקריה הרפואית ברמב"ם בחיפה. הוא עבד כמומחה בכיר במלר"ד "בני ציון" וחווה במהלך עבודתו את משבר הקורונה וגם אירועים רבי נפגעים, כמו אסון הכרמל. הוא הדריך סטודנטים רבים מהטכניון לאורך השנים גם במחלקה הפנימית וגם במלר"ד.

ד"ר מערוף, הדובר ארבע שפות (עברית, ערבית, רוסית ואנגלית), מוביל בחזונו את היחס למטופל. "החזון שלי למלר"ד צפון הוא להפוך אותה למחלקה לרפואה דחופה מובילה, מצטיינת, חדשנית ויצירתית, המקפידה על מתן טיפול איכותי, מקצועי ושירותי. המלר"ד יהפוך מקום שגם המטופלים וגם הצוותים הרפואיים יבחרו להגיע אליו. בניתי תכנית עבודה שבראשה דגש על חוויית המטופל וקיצור זמני ההמתנה. נעבוד בשיתוף פעולה עם המחלקות והרופאים בקהילה על מנת לתת לתושבים באזור את הטיפול הטוב ביותר", מסר.

מנהל מרכז רפואי צפון, פרופ' ארז און בירך על כניסתו של ד"ר מערוף לתפקיד ואיחל לו הצלחה. לדבריו, "התפיסה שלו ששמה את המטופל במרכז והרוח שהוא מביא איתו באישיותו יאפשרו לנו לקדם את לא רק את איכות הטיפול, אלא גם את היחס למטופל במקום שהוא שער הכניסה עבור רוב המטופלים שלנו". 

נושאים קשורים:  ד"ר מערוף מוסא,  רפואה דחופה,  מרכז רפואי צפון,  פוריה,  מינויים,  חדשות
תגובות